Τις συνθήκες θανάτου του φαραώ Ραμσή Γ’, που αποτελούσαν γρίφο για τους ιστορικούς επί αιώνες αποκάλυψε η νέα ανάλυση της μούμιας του από επιστήμονες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο φαραώ Ραμσής Γ΄, δολοφονήθηκε στο πλαίσιο μιας σκευωρίας για τη διαδοχή του και οι δράστες του έκοψαν το λαιμό. Συγκεκριμένα, οι αξονικές τομογραφίες αποκάλυψαν μια βαθιά και πλατιά τομή κρυμμένη από τους επιδέσμους που κάλυπταν το λαιμό του μουμιοποιημένου φαραώ.

«Τελικά, με την έρευνα αυτή, λύσαμε ένα σημαντικό μυστήριο στην ιστορία της αρχαίας Αιγύπτου», δήλωσε ο Άμπερτ Ζινκ, παλαιοπαθολόγος στο Ινστιτούτο των Βαλσαμωμένων Πτωμάτων και του Ανθρώπου των Πάγων, στην Ιταλία.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της έρευνας, οι επιστήμονες ανακάλυψαν και ένα μικροσκοπικό
φυλαχτό που είχε τοποθετηθεί μέσα στην πληγή του φαραώ. Όπως εξήγησε ο Ζινκ, πιθανότατα το έβαλαν οι βαλσαμωτές πιστεύοντας ότι θα βοηθούσε να γιατρευτεί η πληγή στην επόμενη ζωή του Ραμσή Γ΄.

Ο «τελευταίος μεγάλος φαραώ», όπως ονομάζεται ο Ραμσής Γ’ βασίλεψε στην Αίγυπτο από το 1186 έως το 1155 π.Χ. Περίπου και οι ιστορικοί διαφωνούσαν μεταξύ τους, διατυπώνοντας πολλές αντικρουόμενες θεωρίες για τα ακριβή αίτια του θανάτου του.

Σύμφωνα με παπύρους που φυλάσσονται στο Αιγυπτιακό Μουσείο του Τορίνου περιγράφουν ότι η Τίγιε, μια από τις συζύγους του, συνωμότησε για να ανεβάσει στο θρόνο τον γιο της, τον Πεντάβερ, σχέδιο που όμως αποκαλύφθηκε.

Για το λόγο αυτό, οι ερευνητές εξέτασαν γενετικά και μια μούμια που μέχρι σήμερα δεν γνώριζαν σε ποιον ανήκε και η οποία είχε βρεθεί στον ίδιο ταφικό θάλαμο με τον Ραμσή Γ΄. Όπως αποκαλύφθηκε οι δύο άνδρες ήταν συγγενείς και οι ιστορικοί πιθανολογούν ότι πρόκειται για τον Πενταβέρ, ο οποίος απαγχονίστηκε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΣΕΡΒΟΙ-ΣΕΡΒΙΑ

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ Β΄ ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΕΡΒΩΝ

Ὅτι ὁ ἄρχων Σερβλίας ἐξ ἀρχῆς, ἤγουν ἀπὸ τῆς βασιλείας Ἡρακλείου τοῦ βασιλέως, δουλικῶς ἐστιν ὑποτεταγµένος τῷ Ῥωµαίων βασιλεῖ, καὶ οὐδέποτε τῷ ἄρχοντι Βουλγαρίας καθυπετάγη1.

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Συνεχίστε την ανάγνωση

Στις 16 Φεβρουαρίου 1914 το Δέλβινο και οι Άγιοι Σαράντα ανακηρύσσουν την Αυτονομία τους. Παρά τις διαταγές της Ελληνικής Κυβέρνησης προς τις Aρχές για παρεμπόδιση των εκδηλώσεων, η Προσωρινή Κυβέρνηση στο Αργυρόκαστρο αποφάσισε η ανακήρυξη της Αυτονομίας να γίνει επίσημα στις 17 Φεβρουαρίου και μάλιστα να λάβει πανηγυρικό χαρακτήρα για την τόνωση του ηθικού του λαού. Ως τόπος ορίσθηκε κατάλληλος χώρος κοντά στο Αργυρόκαστρο, στις όχθες του ποταμού Δρίνου. Συνεχίστε την ανάγνωση